طراحی سایت املاک / قیمت وب سایت بنگاه خرید و فروش خانه

۴ بازديد

با توجه به خرید و فروش و افزایش رهن و اجاره خانه ها و ملک ها می توان گسترش فعالیت را در حوزه کسانی که دارای املاک هستند مشاهده کرد.

امروزه با توجه به مجازی شدن فعالیت ها و گسترش استفاده از اینترنت می توان به راحتی کار حضوری را تبدیل به فعالیت مجازی نمود و میزان بازخورد و بهره وری را از فعالیت آنلاین کسب نمود.

بنگاه های املاک با توجه به داشتن سیستم های فایلینگ می تواند کار خود را در بستر وب سایت انجام بدهند. خدمات طراحی سایت املاک و یک سیستم پاسخدهی به صورت طراحی سایت املاکی می تواند تا درصد بسیار زیادی سیستم فروش و مشاوره آن ها را تقویت کرده و درصد بهره را افزایش دهد.

داشتن سایت املاکی علاوه بر بهره وری بیشتر مشاورین از خدمات پشتیبانی مشتریان می تواند ساعت کاری مضاعفی برای دو طرف مشتریان و کارمندان باشد.

با اتصال سیستم مدیریت فایلینگ و طراحی سایت املاک می تواند به صورت لحظه ای فایل های خود را آپدیت کرده و در معرض دید کاربران قرار دهید همچنین سیستم API این امکان را به شما می دهد تا قیمت فروش و اطلاعات کاربران را نیز در لحظه انتقال دهید.

با ایجاد پنل کاربری در داخل طراحی سایت املاکی می توانید کمیسیون هر فرد را که فروش و یا معامله ای در روز داشته است را مشاهده کنید . همچنین می توانید قیمت و هزینه کمیسیون را با الگوریتم های اجرایی به صورت آنلاین محاسبه کرده و به حساب هر شخص واریز نمایید.

در داخل طراحی سایت املاک می توانید از سیستم جستجو پیشرفته استفاده نمایید و به جای جستجو در داخل یک سیستم فایلینگ بسیار بزرگ و پیچیده می توانید با اعمال فیلتر سریع ترین و دقیق ترین نتیجه را دریافت کنید.

در بیشتر سایت های املاکی به گونه ای است که مدیر وب سایت به کاربران این اجازه را می دهد تا ملک مورد نظر را برای فروش و یا اجاره ثبت کند و به لیست اضافه کرد و بعد از آن منتظر تایید نهایی و بررسی کلی از طرف مدیر وب سایت شد و پس از آن اطلاعات ملک شما برای عموم قابل مشاهده است این از بهترین قیمت طراحی سایت املاک و مزایای طراحی سایت املاکی است.

بیشتر افراد برای خرید و یا اجاره یک ملک به بنگاه های اطراف می رود و پس از توضیح دادن شرایط و خواسته هایش به دیدن یک ملک می رود که شاید نتایج مطلوب را کسب نکند و باز هم نیاز باشد به بنگاه های دیگر برود پس داشتن قیمت طراحی سایت املاک بسیار سودمند تر است برای هر دو طرف که باید جز اولویت هایتان باشد تا سرعت در کار مشتری و بنگاهی بیشتر شود .پس اگر در زمینه کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت نکرده اید وقت را هدر ندهید و شروع کنید 

برتری ایجاد فعالیت مجازی در بستر وب سایت

بسیاری از کسب و کارها با گذشت زمان به این نتیجه رسیده اند که انتقال مجموعه خود به بستر مجازی می تواند بسیار کم هزینه تر از فعالیت های مجازی باشد . اما چرا؟

کسب و کار حضوری شامل هزینه هایی چون، هزینه نیروی کار، زمان اتلاف شده، اجاره مکان گرد آوری مجموعه، سیستم ها و لوازم لازم برای افراد، هزینه های مالیات و بیمه افراد و هزینه های جانبی می باشد. این هزینه ها برای کاربران چیزی حدود 80% مبلغ به دست آورده ماهیانه را از بین می برد.

این در صورتی می باشد که حتی در ماه ممکن است هزینه های جانبی دیگری هم به وجود بیاید و درصد هزینه های شرکت را تا 95% افزایش دهد. با این تشابهات به این نتیجه میرسیم که امکان فعالیت کار حضوری در این شرایط مناسب نبوده و نمی توان به فعالیت ادامه داد.

حال نیاز است تا شرایط ایجاد طراحی سایت املاک را برسی کنیم. زمانی که یک سایت املاکی را به وجود آوریم هزینه های نیروی کار و بیمه افراد تا 30% کاهش پیدا می کند. بهره وری نیروی کار تا 60% افزایش پیدا کرده و می توان از زمان و ساعات کاری به نحوه احسن استفاده کرده.

هزینه اجاره شرکت و دفتر کاهش پیدا کرده چون خدمات در بستر فضای آنلاین می باشد. با جمع زدن تمامی درصد های به دست آمده متوجه می شویم که حداقل 40 درصد از هزینه 80% ماهیانه کاهش می یابد. و هزینه های ماهیانه به 40% کاهش پیدا کرده و نزدیک به 60% سود ماهیانه برای شرکت می باشد. پس طراحی سایت املاک در بستر فضای اینترنت بسیار به صرفه تر می باشد.

سیستم طراحی سایت املاکی

قیمت طراحی سایت املاک می تواند به صورت شخصی و کدنویسی باشد و یا با پلتفرم های آماده نوشته شود البته تا درصد زیادی بستگی به نوع درخواست کارفرما از سایت مدنظر دارد. بعضی موارد استفاده از پلتفرم های آماده می تواند جوابگوی نیاز کارفرما نسبت به امکانات وب سایت باشد. هرچند در بیشتر موارد وب سایت های املاکی به علت نیاز به سیستم API و پنل های کاربری با امکانات متفاوت نیاز به طراحی های شخصی بوده و با سیستم های کدنویسی نوشته خواهد شد.

تیم تفکر برتر در طراحی وب سایت های املاکی پیشنهادات خود را به مشتریان ارائه می کند :

سیستم مدیریت محتوای وردپرس: وردپرس قابلیت های بیشماری را برای قرار دادن نوع امکانات در وب سایت در اختیار کاربران قرار داده است. همچنین با توجه به نیازهای روزمره کاربران پلاگین های متعددی نوشته شده است که می توان از آن ها نهایت بهره را برد. در وردپرس قابلیت های کلاس تابعیت اضافه شده است تا کاربران بتوانند بر اساس نیاز خود سیستم مدیریت محتوای در دسترس را سفارشی سازی بکنند. بنابراین به راحتی می توانید سایت املاک خود را براساس سلیقه خود طراحی کرده و امکانات لازم را به آن اضافه کنید.

طراحی سایت املاک با php : استفاده از زبان برنامه نویسی php هیچگونه محدودیتی در برنامه نویسی ایجاد نمی کند. php یک زبان برنامه نویسی قدرتمند بوده که هرگونه امکاناتی را که کاربر به ذهنش برسد می تواند به وسیله آن پیاده سازی کند. لازم به ذکر است که سیستم مدیریت محتوا وردپرس را نیز با php نوشته اند. استفاده از زبان php می تواند در سرعت سایت تاثیر گذار باشد و استفاده کاربران از سایت را راحت تر بکنند.

طراحی سایت املاک با react.js , node.js : جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی استاندارد ، پرکاربرد و با کتابخانه های بسیار و کاربردی می باشد. قیمت طراحی سایت املاک با استفاده از react.js می تواند بسیار تاثیرگذار باشد زیرا حجم فایل های آن بسیار سبک بوده و دارای سرعت بالایی در زمان لود شدن می باشند زیرا در سیستم دام به صورت ریل تایم لود می گردد. لازم به ذکر است که برنامه نویسی با استفاده از کتابخانه های جاوا اسکریپت می تواند مفید تر از سایر باشد زیرا هم از نظر فرانت می تواند قابلیت برای کاربران داشته باشد و توابع زیادی برای بخش تجربه کاربری یا بک اند دارد.

در هر سه مورد تیم تفکر برتر می تواند الگویی برتر نسب به سایر شرکت های همکار بوده و در طراحی سایت با پلتفرم های متفاوت خدمات رسانی کند. لازم به ذکر است که قیمت خدمات طراحی سایت املاکی در سه پلتفرم با قیمت های مختلفی می باشد . در صورتی که هزینه برای شما مهم تر می باشد ، استفاده از وردپرس را پیشنهاد می کنیم و اگر کیفیت کار و امکانات برای شما مهم تر است پیشنهاد ما طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی و کدنویسی می باشد.

سئو و قیمت طراحی سایت املاک

سایت های املاک نیز مانند تمامی سایت های دیگر برای افزایش رتبه و بازدید نیاز دارند تا فعالیت همه جانبه ای بر روی آن ها صورت بگیرد و همچنین فعالیت های سئو محور در طول ماه صورت بگیرد تا بتواند در بین رقیبان شروع به رقابت کرده و رتبه برتر موتور های جستجو را کسب کند.

اولین سوالی که پیش می آید این است که آیا سئو برای سایت های املاکی جوابگو می باشد یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که طراحی سایت املاک از هر سایتی بیشتر می تواند در سئو رشد کند زیرا در با توجه به اتصال به سیستم فایلینگ تعداد داده های بسیاری در روز در سیستم به روز رسانی شده ، حذف شده و یا افزوده می شود. همین امر باعث می شود که فعالیت در سایت بسیار بالا بوده و گزینه اول سئو با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

دومین مورد اینکه موضوع سایت یک فعالیت حیاتی و مورد نیاز در بازار کسب و کار می باشد و هر روزه کاربران زیادی را به سمت خود جذب می کند. همین امر باعث جذب ترافیک بالایی از سمت موتور های جستجو شده و باعث افزایش رتبه سایت می گردد.

سومین مورد اینکه به علت نیاز کاربران برای در دسترس بودن نوع آگهی، آن را در شبکه های اجتماعی زیادی انتشار می دهند که علاوه بر اینکه در دسترس دیگران باشد خود نیز بتوانند آن را مشاهده کنند . همین امر باعث سوشال سیگنال در سایت شده و می تواند نرخ CTR سایت را افزایش دهد و برای سئو یک مهره بسیار موثر می باشد.

چهارمین مورد این است که به علت انتشار در سایر شبکه های اجتماعی و یا وب سایت ها بک لینک های زیادی را برای دامنه جذب می کند و در مقاله تکنیک لینک سازی کاملا این موضوع مورد بحث واقع گردید که هر چقدر تعداد بک لینک بیشتر باشد و از کیفیت بالاتری برخوردار باشند در سئو تاثیر بیشتری را بر روی سایت می گذارد.

این چهار موضوع از اصلی ترین مباحثی می باشد که برتری سئو سایت املاک را نسبت به سایر سایت ها ثابت می کند . در هر صورت روش های دیگری نیز وجود دارد که باعث می شود سئو طراحی سایت املاک پیشرفت کرده و در بازار رقابت نسبت به سایر همکاران قرار بگیرد.

در ادامه بخشی از روش های افزایش کاربران و تبلیغات را ارائه خواهیم داد.

 طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خدماتی، طراحی سایت آموزشی، خدمات سئو، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.