طراحی سایت تعمیراتی - تفکربرتر

۳ بازديد

هدف از طراحی سایت تعمیرات 

از مهم ترین اهداف برای افرادی که کار تعمیرات را انجام می دهند این است که بتوانند خود و کسب و کارشان را در سطح گسترده تری معرفی کنند و خدمات بیشتری را به مشتریان خود بدهند مانند تعمیرات کولر، یخچال، موبایل و …؛ با انجام دادن این خدمات به کسب و کار بیشتری برسد. حال اگر تا به الان اقدام به طراحی سایت تعمیراتی نکرده اید هر چه زود تر شروع کنید اما این کار را به یک تیم حرفه ای بسپارید شرکت تفکر برتر می تواند شما را در بهترین طراحی سایت یاری دهد.

بررسی نیاز مشتری

در طراحی سایت تعمیراتی می توان عملکرد کاربر را ارزیابی کرد و دید که او چه کلمه کلیدی را جستجو می کند و در چه صفحه ای بیشتر می ماند در این فضا همه چیز با جزئیات بررسی می شود؛ پس می توان نیاز هایی را که کاربر به آن احتیاج دارد را شناسایی کرد و به وسیله نیاز های آنها سایت خود را راه اندازی کنید. تیم حرفه ای تفکر برتر می تواند مطابق با سلیقه شما و نیاز های مشتری بهترین سایت را برایتان طراحی کند.

ایجاد ارتباط با مشتری

شما می توانید در سایت خود صفحه برقراری ارتباط را طراحی کنید و با مشتریان خود در تماس باشید چرا که بسیاری از مشکلات را می توانید با کمی راهنمایی به مخاطب حل نمود و با این کار می توانید خودتان را در سطح جهانی معرفی کنید حال اگر طراحی سایت را انجام ندهید ارتباط شما با مشتریانتان بسیار کوچک تر می شود.


قرار دادن قسمتی از نظرات مشتریان

توجه داشته باشید قسمتی را در وب سایتتان فعال نمایید تا مشتریان انتقادات و پیشنهادات شان را ثبت کنند با این کار می توانید اعتماد مشتری را به خود جلب کنید و مشتری را نسبت به کسب و کار خود آگاه سازید. وجود نظرات مشتریان شما در وبسایت میتواند تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت داشته باشد؛ حتی اگر کسی انتقادی از شما کرده نیز آن را حذف نکنید بلکه با احترام پاسخ دهید و راه حلی مناسب را پیشنهاد دهید. یادتان باشد که این انتقاد ها نباید غیر معقول شود و یا از حد خود بگذرد. در هیچ موردی اقرار نکنید تمامی موارد را به صورت طبیعی به نمایش بگذارید.

نظرات و سوالات مخاطبان وبسایت تعمیراتی

در آخر هر مطلبی که به نمایش گذاشته میشود باید قسمتی را برای سوالات مخاطبان خود مشخص نمایید تا پس از مطالعه کامل اگر با سوالی مواجه شدند در همان صفحه جواب خود را دریافت کنند.

یادتان باشد جواب سوالات را روزانه بدهد تا مشتری دلسرد نشود.

سئو سایت خدماتی

یکی از پر رقابت ترین کار ها در بین سرچ های گوگل، سایت تعمیرات لوازم خانگی و فروش قطعات میباشد. سئو اصولی در این رقابت بزرگ ترین چالش شماست که با همکاری ما میتوانید سایت خود را به بهترین نحو سئو کنید و در نتایج اول سرچ ها باشید.

مراحل سئو سایت تعمیراتی

در اولین قدم باید سایت خود را طراحی کنید سپس به فکر سئو آن باشید. پس از طراحی کامل سایت تعمیرات لوازم خانگی یا تعمیراتی از این قبیل باید حیطه کاری خود را مشخص نمایید برای مثال در سایت تعمیرات لوازم خانگی باید مشخص نمایید که تعمیرات چه نوع دستگاه هایی را انجام میدهید تا طبق همان کلمات سایت شما ارتقا پیدا کند.

پس از مشخص نمودن کلمات وقت آن رسیده تا مقالات مربوطه را بنویسید؛ نوشتن مقالات نیز جزو کار های تخصصی میباشد، همانطور که از قبل توضیح دادیم نگارش مقاله باید به صورتی باشد که مخاطب به راحتی آن را درک کند یا به بیان راحت تر مقاله را برای عموم بنویسید نه برای تکنسین. تیم تولید محتوا تفکربرتر با تجربه چندین ساله خود میتواند مقالات ارائه شده شما را به صورت اصولی و حرفه ای بازنویسی کند و در وبسایت شما برای یک سئو اصولی قرار دهد.

برای شروع کار میتواند از 6 کلمه پایه برای سایت خود شروع کنید برای مثال در بازار کار طراحی سایت از کلماتی چون: طراحی سایت تعمیراتی، طراحی وبسایت تعمیراتی، فروش قطعات، سایت تعمیرات لوازم خانگی، طراحی سایت فروشگاهی و… استفاده میشود.

استفاده درست از کلمات

اولی روز های سئو سایت بهتر است از شش کلمه که سه کلمه آن معمولی میباشد و سرچ کمتری دارد شروع کنید، همچنین یکی از کلمات اسم خود وبسایت شما باشد. پس از پیشرفت در این کلمات وقت آن میرسد که کلمات بیشتر و با رقابت بیشتر را اضافه کنید؛ اما به یاد داشته باشید که باید کلمات قبلی را نیز ارتقا دهید. 

بالا آوردن سایت شما در نتایج جستجو گوگل و نگه داشتن آن در صفحات اول کاری بسیار حرفه ای و تخصصی میباشد که نیازمند تجربه و کار گروهی است، پس اگر میخواهید سایت موفق را طراحی کنید و انتظار دارید سایتتان همیشه در رتبه های اول باشد به تیم ما اعتماد کنید و مطمئن باشید نتایج غیر باوری را تجربه خواهید کرد.

یادتان باشد سئو سایت کار یک روزه نیست و احتیاج به صبر و حوصله شما و سئو کارتان را دارد تا بتواند برای سالها رتبه های قابل قبولی را به همراه داشته باشد.

ایجاد گالری تصویری

شما می توانید در وب سایتتان تصاویری از قبل و بعد تعمیرات ارائه دهید تا مشتری درک بهتری از حرفه شما داشته باشد که باعث جلب اعتماد بیشر بین افراد میشود این امر بسیار مهم طلقی میگردد. حتی میتوانید ویدیو هایی را از نحوه کار خود و یا آموزش هایی کوتاه از بعضی قسمت ها را در مقالات بارگذاری کنید تا افراد بیشتری با شرکت شما آشنا شوند. مثلا میتوانید نحوه باز شدن قفل کودک لباسشویی را که نیاز به تعمیرات خاصی ندارد آموزش دهید سپس اگر تماسی با شرکتتان برقرار شد برای این موضوع فرد را به سایتتان هدایت کنید به جای آن که با تلفن توضیحات زیادی دهید.

ویدیو ها 

بارگذاری ویدیو در سایت تاثیر بسیار زیادی دارد شما میتوانید فیلمبرداری ساده ای از نحوه کار خود انجام دهید و برای ما ارسال نمایید، ما با کمک تیم گرافیکی شرکت یک ویدیو کاملا اختصاصی را برای شما آماده میکنیم و داخل سایتتان قرار میدهیم.

عکس ها

تهیه عکس از نحوه کار و یا حتی قبل و بعد از انجام کار تعمیرات میتواند در روند رشد سایتتان تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. پس از تهیه این نوع کار ها غافل نشوید چرا که بارگذاری عکس های تک و خاص میتواند شما را نسبت به رقیبانتان متمایز کند.

موفقیت وب سایت های تعمیراتی در چیست؟

باید به این مطلب مهم توجه داشته باشید که اگر قصد انجام طراحی سایت تعمیراتی را دارید فقط زیبایی و جذابیت وب سایت مهم و کافی نیست در صورتی که نتوانید به کلمات کلیدی مهم حوزه فعالیت تان را رتبه ای بدهید بازدید کننده ای نخواهید داشت پس به همین حساب باید روی بهینه سازی سئو سایت کار شود تا سایت شما به وسیله کلمه کلیدی مرتبت از گوگل رتبه دریافت کند، با این روش می توانید بازدید تان را بیشتر کنید و کاربران را به مشتری بالقوه تبدیل کنید.

طراحی سایت تعمیراتی به صورت تخصصی

اگر تصمیم نهایی را برای طراحی سایت تعمیراتی گرفته اید بهتر است به شرکت طراحی سایت مراجعه نمایید و سفارش تان را ثبت نمایید تمام شرکت ها به مشتریان خود دو حالت را معرفی می کنند یک استفاده از سایت آماده و دیگری وب سایت اختصاصی را پیشنهاد می دهند، اگر حالت آماده را انتخاب کنید از یک قالب آماد استفاده می شود که احتمالا برای صد ها وب سایت استفاده شده است، که بر روی سایت شما نصب می شود؛ اما اگر طراحی اختصاصی مد نظرتان باشد بعد از بستن قرار داد با گرافیست شرکت طرح اولیه قالب طراحی می شود و بعد از کامل شدن برنامه نویسی ارسال می شود در نهایت یک سایت تعمیراتی با قالب اختصاصی دارید.

تکنیک طراحی سایت تعمیراتی

تعمیرات از آن دسته شغل هایی است که کالایی در آن فروخته نمی شود پس هزینه کمتری به خود اختصاص می دهد و با یک بار راه اندازی سایت تعمیراتی می توانید چندین سال وب سایت را ویرایش نمایید و آپدیت کنید، اما باید به قسمت سئو و بهینه سازی سایت تعمیراتی توجه نمود و با این روش خودتان را جز نتایج گوگل برسانید.

مزایای طراحی سایت تعمیراتی

در حال حاضر با بالا رفتن قیمت های کالا تعویض یک محصول شامل هزینه بالایی می شود پس موضوع تعمیر محصولات پررنگ تر می شود. حال تمامی شرکت هایی که دارای دانش فنی هستند با همراهی مهندسین و تکنسین های خودشان می توانند محصولاتی که نیاز به تعمیر دارند را دوباره به روز رسانی کنند این روش می تواند به اقتصاد یک کشور بسیار کمک کند. شرکت تفکر برتر می تواند به شما کمک کند تا در زمینه طراحی سایت تعمیراتی کارآمد و موفق شوید. اگر شما برای خدمات تعمیراتتان یک سایت طراحی کنید می توانید بیشتر دیده شوید و هر کس در هر نقطه از شهر و یا کشور می تواند به شما دسترسی داشته باشد.

امکان ثبت سفارش

کاربرانی که به وب سایت شما می آیند طبیعتاً نیاز به خدمات شما دارند که معمولا افراد دوست دارند با آنها تماس گرفته شود اما در این میان شاید کاربران با این موضع نتوانند ارتباط برقرار کنند و چه بهتر اگر ما در داخل وب سایتی که داریم امکان ثبت سفارش را قرار دهیم تا کاربران در زمانی که کاربران میخواهند خرابی قطعاتی را به شما گزارش دهند در همان صفحه بتوانند تمامی این مراحل را انجام دهند که نیازمند تماس گرفتن نباشند.

هاست و دامنه برای طراحی سایت تعمیراتی

برای شروع هر وب سایتی و طراحی آن نیازمند این است که یک هاست و دامنه داشته باشد تا بتوان آن را در گوگل مشاهده نمود. اما شاید شما با این دو عبارت آشنایی نداشته باشید که ما در ادامه به توضیح آن دو میپردازیم:

هاست: در واقع هاست یک فضای ذخیره سازی است که تمامی اطلاعات و طراحی هایی که برای سایت انجام میشود را در خود ذخیره میکند و نشان کاربران میدهد.

دامنه: در واقع دامنه آدرسی است که در گوگل سرچ میشود که باید برای انتخاب اسم آن بسیار دقت کنید زیرا که اگر اسم دامنه ی شما طولانی و سخت تلفظ بشود کاربر آن را نمیتواند در ذهنش نگه دارد پس باید به نکات انتخاب نام دامنه توجه داشته باشید.

نتیجه گیری

اگر قصد انجام طراحی سایت تعمیراتی را دارید بهتر است این کار را به یک تیم حرفه ای بسپارید تا بتوانید جایی در میان صفحات گوگل پیدا کنید و به افراد بیشتری معرفی شوید.


 طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خدماتی، طراحی سایت آموزشی، خدمات سئو، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.